Home > 1 > BMW X6M

BMW X6M

BMW X6M. terkejut beruk aku bila tengok harga kereta ni. RM1,188,800 merupakan antara kereta termahal di malaysia, walhal kereta jenis ini selalu paking depan office aku, setiap kali aku turun office selalu aku tengok kereta ni, aku tak lah sangka harganya sehingga mencecah sejuta lebih. aku cuma anggarkan harganya dalm RM 600K.

ingin rasanya aku nak jumpa owner kereta ni dan bertanya beberapa soalan.

  1. Apa yang kamu buat?
  2. dan bagaimana untuk membuatnya?
Categories: 1
  1. leonardzri
    March 29, 2010 at 8:07 am

    bro, aq suka ni kereta tapi angan2 lah kalo kaya mengejut pun nda tentu lagi aq mau beli ni 1 juta lebih tu….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: